a
HomeBiznesJak zmienić wizerunek naszej firmy na bardziej ekologiczny?

Jak zmienić wizerunek naszej firmy na bardziej ekologiczny?

Jak zmienić wizerunek naszej firmy na bardziej ekologiczny?

Ekologia jest niezwykle ważnym i modnym tematem ostatnich lat. Mówi się o niej nie tylko w telewizji czy radiu, a le w szkołach, firmach, na konferencjach. Proekologiczne działania spotykają się z pozytywną reakcją potencjalnych kontrahentów czy klientów. Jakie działania warto podjąć, aby nasza firma stała się bardziej proekologiczna?

Proekologiczna filozofia marki

Jeśli do tej pory w naszej firmie nie zwracano przesadnej uwagi na oszczędność papieru czy energii elektrycznej to najwyższy czas o tym pomyśleć. Zmiany bowiem powinny rozpocząć się od wnętrza! Wraz z działem PR i marketingiem opracujmy plan na działania na kolejny rok – powinien on uwzględniać zmniejszenie ilości produkowanych dokumentów zapisanych na papierze, zmniejszenie zużycia prądu. Zorganizujmy kilka spotkań z pracownikami, aby zapoznać ich z nowymi działaniami. wykorzystajmy nowoczesne rozwiązania – jednym z nich powinno być przechowywanie dokumentów w chmurach, czyli dyskach internetowych. Ważne dokumenty drukujmy wtedy, kiedy jest to naprawdę potrzebne. Zmieńmy także żarówki w pomieszczeniach biurowych na modele energooszczędne. Warto także zachęcić pracowników do segregacji śmieci poprzez ustawienie odpowiednio oznakowanych pojemników.

Co z materiałami reklamowymi?


tu także możemy pokazać, że zależy nam na ekologicznym podejściu do środowiska i prowadzenia marki. Jednym z ciekawych rozwiązań jest zmiana klasycznych reklamówek na papierowe torebki reklamowe. Torebki wykonane z szarego papieru mogą mieć nadrukowane logo firmy, jednak znacznie lepiej wyglądać będzie pieczątka. Nie zawsze odbije ona logo dokładnie i idealnie, przez co każda torebka nabiera indywidualnego charakteru. Papierowa torba reklamowa może zostać użyta kilkukrotnie, a po jej przedarciu możemy po prostu wrzucić ją do pojemnika na makulaturę.

Share With:

BozenaKowalczyk@dayrep.com

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.