a
HomeCiekaweCenterNet i Ad.Net dla dzieciaków – od dzisiaj

CenterNet i Ad.Net dla dzieciaków – od dzisiaj

CenterNet i Ad.Net dla dzieciaków – od dzisiaj

Przypomną mianowicie o zasadach bezpiecznego dla dzieci korzystania z komórek podczas wakacji.

Kampania trwać będzie od 28 lipca do 15 sierpnia, a swoistą
innowacją ma w niej być próba dotarcia zarówno do tych z rodziców,
którzy reagują emocjonalnie, jak i do takich, dla których najważniejsze
są racjonalne argumenty. W tym celu sieć Ad.Net wykorzysta dwie linie przekazu:

* Pierwsza z nich będzie wykorzystywać pozytywny przekaz
emocjonalny: wakacje są czasem odpoczynku, a telefon komórkowy może dać
nam dodatkowe poczucie spokoju i bezpieczeństwa.

* Druga linia przypomina o możliwych zagrożeniach, jakie spotkać
może nasze dziecko na wakacjach – i wskazuje, że komórka może pomóc
tych niebezpieczeństw uniknąć.

Ad.Net zdecydował się współpracować z CenterNetem nie tylko ze względów czysto społecznych:
Zdecydowaliśmy się na wsparcie akcji gdyż jest to ciekawa
inicjatywa. Przy okazji kampanii badamy skuteczność targetowania
behawioralnego, które budzi coraz większe zainteresowanie
reklamodawców. Emisja do wybranych profili odbiorów faktycznie pozwala
uniknąć poważnych strat mediowych.
– tłumaczy dyrektor Zarządzający Ad.Net.

Przyjemne z pożytecznym – czyli to, co w praktyce okazuje się zwykle najskuteczniejsze

Share With:

BozenaKowalczyk@dayrep.com