Mobilking: znajdzie się kupiec, albo marka zniknie
Rada nadzorcza biła na alarm już w połowie grudnia zeszłego roku,
prawdopodobnie po sprawdzeniu bilansu, informując właściciela że
finansowo nie wygląda to dobrze. W 2008r. Mobilking na samą reklamę
wydał około 20 milionów PLN, podczas gdy jego miesięczne przychody
wynoszą, wg. szacunków Rzeczpospolitej, od 0,5 do 1 miliona PLN.
Martin Danko, rzecznik Penty, zapewnia: Jako właściciel gwarantujemy, że spółka wywiąże się ze wszelkich zobowiązań. Nie ujawnił jednak, czy rozważana jest likwidacja Mobilkinga w przypadku nie znalezienia jego nabywcy.
Pisaliśmy już na temat problemów Mobilkinga.
Teraz wiadomo już, że fundusz Penta Investments chce sprzedać Mobile
Entertainment Europe do końca lutego. Jest jednak pewien problem: komu?
Sieci komórkowe nie są raczej zainteresowane, a czasu nie zostało wiele.