Hotele przeznaczone do zadań specjalnych
Myśląc o hotelach, wyobrażamy sobie budynki przeznaczone przede wszystkim dla turystów, osób podróżujących służbowo, ale też dla tych, którzy w pięknych salach pragną urządzić niezapomniane wesele.
Oczywiście hotele pełnią jeszcze wiele innych usług, jednak wykorzystywanie doskonale przygotowanego zaplecza do organizacji tego typu eventów to popularny pomysł. Wesela i podróżnicy to jednak nie wszystko. Aby skutecznie przyciągać do siebie klientów, właściciele hoteli organizują wiele innych dodatkowych atrakcji, a także oferują możliwość wykorzystania powierzchni hotelowej do organizacji imprez prywatnych. Jakie to imprezy? Jak hotele przygotowują się do takich przedsięwzięć?
Imprezy okolicznościowe
Poza weselami do imprez okolicznościowych bez wątpienia wliczamy wszelkie rocznice rodzinne, urodziny, komunie, chrzty a także stypy.
Ciekawą formą przyciągnięcia klientów jest umożliwienie organizacji imprez dla samorządów. Dzięki temu hotel jest nie tylko reklamowany, ale przede wszystkim istnieje możliwość późniejszej organizacji dodatkowych zabaw, na których mogą znaleźć się prominentni goście. Do tego rodzaju zabaw zaliczamy swojskie Andrzejki, ale również święto młodego wina.
Hotele konferencyjne
Hotele o profilu konferencyjnym to całkowicie osobna część hotelarstwa. Tego rodzaju firmy oferują bardzo specyficzny rodzaj usług, i pod te usługi dopasowany jest sam budynek. Przede wszystkim hotele konferencyjne dają możliwość organizowania targów, konferencji, eventów, spotkań czy szkoleń. W związku z tym właściciele hoteli oferują swoim klientom różnorodne sale: zarówno małe i kameralne, jak i te znacznie większe, zdolne pomieścić setki gości. Zróżnicowanie nie jest bezzasadne – niezwykle istotne jest dopasowanie się do potrzeb konkretnego klienta czy firmy poszukującej idealnej sali dla siebie. Właściciele hotelu konferencyjnego powinni zapewniać również doskonały catering oraz obsługę gości hotelowych.
Jak przygotować hotel na gości?
Z pewnością konieczne jest zatrudnienie doświadczonej i wykwalifikowanej obsługi – kucharzy, kelnerów, recepcjonistów, pokojówki, osoby odpowiedzialne za sprzątanie budynku. Ich sprawna i płynna praca sprawi, że goście będą zachwyceni poziomem samego hotelu. Drugim istotnym zagadnieniem jest zapewnienie odpowiedniej liczby pokojów oraz miejsc do wypoczynku (niewielki basen, SPA, restauracja, bistro, kawiarnia, korty tenisowe).
Czy wiesz, gdzie zorganizować konferencję? Polecamy sale konferencyjne okolice Warszawy!