a
HomeCiekaweRemarketing, który możesz wdrożyć już dziś

Remarketing, który możesz wdrożyć już dziś

Remarketing, który możesz wdrożyć już dziś

Istnieje nieskończona liczba sposobów, na jakie możesz podzielić segmenty odwiedzających, aby uzyskać jak najlepsze wyniki dla Twoich działań remarketingowych.

W tym artykule jednak znajdziesz 3 proste struktury strategii, które możesz wykorzystać do remarketingu dla odwiedzających Twoją witrynę w oparciu o ich zachowanie i etap w cyklu zakupowym.

Remarketing do przypadkowych odwiedzających

Przypadkowy odwiedzający to osoba, która odbija się od Twojej strony internetowej przed przejściem do strony z produktami lub cenami. Nie chodzi o to, że Twoje produkty lub usługi nie są dla nich odpowiednie, po prostu nie widzieli, co masz do zaoferowania. Możesz użyć reklam retargetingowych, aby zwiększyć świadomość swoich produktów, usług i biznesu w ogóle, aby zachęcić ich do powrotu na swoją stronę internetową i żeby chcieli dowiedzieć się więcej.

Możesz pokazać swoje oferty (rabaty, darmowe próbki, wersje demo) i korzyści (jak Twoje produkty będą pomagać im), aby zachęcić osoby wrócić do witryny i zakupu.

Remarketing do aktywnych użytkowników, którzy przeglądali Twoje strony produktowe

Odwiedzający, którzy przeglądają wiele stron produktowych, ale nigdy nie dokonują zakupu, mogą być kierowani na produkty, które oglądali. Twoje reklamy będą mieszanką ogólnych kategorii produktów.

Pamiętaj, że większość kliknięć reklamy remarketingowej nastąpi w ciągu dwóch tygodni od pierwszej wizyty na stronie (dla firm B2C). Oznacza to, że większość Twoich działań remarketingowych powinna zakończyć się w ciągu 14 dni od wizyty osoby na Twojej stronie.

Remarketing do gościa, który porzucił swój koszyk

Jeśli posiadasz sklep e-commerce, istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą osoby, które porzucą swój koszyk. W rzeczywistości około 68% osób porzuca swój koszyk.

Ci goście są zazwyczaj bliscy dokonania zakupu, ale odeszli, aby znaleźć bardziej konkurencyjne ceny. Nie pozwól, aby ta osoba kupiła dany produkt w innym sklepie bez podjęcia walki. Jeśli dotrzesz do nich za pomocą reklam retargetingowych, pomoże im to zapamiętać Ciebie i sfinalizować sprzedaż na Twojej stronie.

 

Share With:

BozenaKowalczyk@dayrep.com