Strona www wizytówką Twojej firmy
Każda firma, niezależnie od tego, w jakiej branży działa i ilu zatrudnia pracowników, powinna promować się w sieci. Tylko dzięki firmowej witrynie możesz stać się widoczny dla internautów szukających konkretnej usługi czy produktu. Najlepszą wizytówką dla każdej firmy jest strona www. Co powinno się na niej znaleźć? Czym powinna charakteryzować się funkcjonalna strona firmowa? Sprawdź!
Przemyślana zawartość
Strona www powinna dostarczać użytkownikowi wszystkich informacji. Zadbaj o to, aby układ i menu były jak najbardziej czytelne. Znaczna cześć internautów korzysta obecnie z urządzeń mobilnych. Ważne jest, żeby zawartość strony była responsywna (jej widok dopasowywał się do rozdzielczości wyświetlaczy smartfonów czy tabletów). Czcionka, kolorystyka i grafika powinny tworzyć spójną całość zgodną z identyfikacją wizualną marki.
Strona przyjazna wyszukiwarkom
Ilość stron www jest ogromna. Aby to właśnie zarządzana przez Ciebie witryna znajdowała się na szczycie listy wyników po wyszukaniu konkretnego hasła, zaprojektuj ją zgodnie z zasadami SEO.
Bezawaryjność i bezpieczeństwo
Jednym z najważniejszych etapów poprzedzających uruchomienie strony www jest nawiązanie współpracy z firmą hostingową. To właśnie odpowiedni hosting zapewni Twojej stronie bezawaryjne działanie o każdej porze dnia i nocy. Zanim podpiszesz umowę, dokładnie prześledź wszystkie warunki. Szczególną uwagę zwróć na uptime, częstotliwość wykonywania backupów, szybkość łącza, transfer i limit powierzchni dyskowej. Aby dane migrujące między witryną a użytkownikiem były dobrze zabezpieczone, wybierz hostingodawcę oferującego zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Na stronie zenbox.pl znajdziesz więcej praktycznych informacji.