a
HomeBiznesZnaczenie i korzyści pozycjonowania lokalnego

Znaczenie i korzyści pozycjonowania lokalnego

Znaczenie i korzyści pozycjonowania lokalnego

Jedną z kluczowych rzeczy decydujących o popularności strony www w internecie jest jest właściwe pozycjonowanie. Różne firmy decydują się w tym przypadku na różne warianty pozycjonowania, dzięki którym mogą wypromować swoją markę i sklep w wyszukiwarce Google dokładnie wśród tych klientów, do których kierują swoją główną ofertę. Jak to wygląda i jakie ma znaczenie?

Pozycjonowanie krajowe vs lokalne – znaczenie i korzyści

Zespół czynności, jakie wykonuje się w zakresie pozycjonowania stron w wyszukiwarce można podzielić na dwa znacznie różniące się od siebie typy. Pierwszym jest pozycjonowanie krajowe, ukierunkowane na promocję firmy na określone frazy w całej Polsce, a drugim jest pozycjonowanie lokalne, które skupia się na dotarciu z promocją przedsiębiorstwa w wyszukiwarce wyłącznie do klientów z najbliższej okolicy. Oba typy działań marketingowych i programistycznych obejmujących pozycjonowanie w ogólnym tego słowa znaczeniu, mają na celu wzrost liczby odwiedzin na stronie www danego sklepu oraz przełożenie się tych wejść na rosnące słupki sprzedaży.

Wiele firm prowadzi dzisiaj działalność ściśle związaną ze swoich regionem: są to małe punkty handlowe, firmy usługowe, duże marki, które obrały za cel działanie w mieście, a nie krajowo i to właśnie one najczęściej sięgają po specyficzną usługę pozycjonowania lokalnego. Wybierając firmy, takie jak np. https://shopeneo.agency/pozycjonowanie-lokalne/ mają pewność, że uda im się dotrzeć dokładniej do tej grupy klientów, do której chcą. Pozycjonowanie zawężone do działań lokalnych ma więc w ich przypadku szansę przełożyć się na większy ruch w firmie i potencjalnie większą sprzedaż o wiele szybciej. Pozycjonowanie lokalne pozawala w krótkim czasie wypromować markę w mieście i przy odpowiednio szerokiej wiedzy agencji zajmującej się takim działaniami, potrwa krócej niż pozycjonowanie krajowe.

3 punkty ważne przy wyborze agencji SEO

Wybranie dobrej agencji SEO czy firmy marketingowej do wykonania pozycjonowania lokalnego powinno się opierać, na zwróceniu uwagi na trzy najważniejsze punkty. Pierwszym z nim jest doświadczenie agencji i ilość klientów, którym pomogła i nadal pomaga utrzymywać wysokie pozycje. Takie informacje warto przejrzeć bezpośrednio na stronach wykonawcy np. https://shopeneo.agency/ – jeśli firma ma osiągnięcia i renomę w branży, to na pewno się nimi pochwali. Drugą kwestią jest upewnienie się czy agencja rzeczywiście wykonuje pozycjonowanie lokalne czy skupia się na tym krajowym? To dwie zupełnie różne usługi, z których krajowa zajmuje więcej czasu i jest bardziej pracochłonna, dlatego tak ważne jest by jasno określić swoje oczekiwania. Trzecim i ostatnim z najważniejszych punktów przy wyborze firmy do SEO nie jest wbrew pierwszej myśli cena, a łatwość nawiązania kontaktu z przedstawicielami marki. Upewnij się czy na stronie jest podany numer telefonu i czy działa, czy firma odbiera połączenia i czy można do niej wysłać e-mail. To pomoże w prosty i darmowy sposób odrzuć oferty i nierzadko pięknie wyglądające propozycje firm krzaków.

 

Share With:

BozenaKowalczyk@dayrep.com