a
HomeCiekaweMasowe MMS-y w reklamie

Masowe MMS-y w reklamie

Masowe MMS-y w reklamie

Od dłuższego już czasu na coraz szerszą skalę zaczynają być stosowane w
marketingu i komunikacji z klientem wiadomości tekstowe – możliwość
przesyłania wiadomości multimedialnych do wielu odbiorców to kolejny
krok w zakresie mobilnej promocji produktów i usług.

MMS Marketing jako termin znany jest od dawna, niestety ze względu
na wysokie koszty jak dotąd rzadko wykorzystywany był w kampaniach
promocyjnych i informacyjnych
– mówi Piotr Sysak, specjalista ds. marketingu i sprzedaży w smsAPI.pl. – Cena
na poziomie 90-50 gr za pojedynczą wiadomość MMS przy obowiązku
wygenerowania ruchu na odpowiednio wysokim poziomie i po dodaniu opłat
abonamentowych skutecznie odstraszała największych entuzjastów tego
rodzaju wsparcia dla kampanii. Postanowiliśmy wykorzystać istniejącą
niszę, pod warunkiem udostępnienia usługi dużo taniej i zgodnie z naszym
modelem biznesowym, a więc bez opłat abonamentowych i wymogów co do
wysyłanych ilości MMS-ów. Udało się, do niedawna o wiadomościach
multimedialnych można było jedynie poczytać, teraz można je już wysłać
– dodaje.

Masowa wysyłka MMS może znacznie podnieść skuteczność promocji produktów
i usług. Możliwość przesyłania grafiki bezpośrednio na telefon
komórkowy konsumenta otwiera nowe pole możliwości w kampaniach
mobilnych. Klient może nie tylko dowiedzieć się o produkcie, ale
jednocześnie go zobaczyć – a to powinno jeszcze bardziej zachęcić go do
decyzji zakupowej.

Multimedialne wiadomości w promocji mobilnej, docierającej bezpośrednio
do wybranej grupy docelowej, to też wyzwanie dla działów kreacji, by
tworzyć reklamy na telefon komórkowy przemawiające do świadomości
odbiorców nie tylko słowem, ale i obrazem. To co atrakcyjne dla wzroku,
jest przecież lepiej odbierane, zwłaszcza przez mężczyzn.;) Warto
również dodać, że w związku z rzadkim do tej pory wykorzystaniem MMS-ów
do celów promocyjnych, niska jest odporność konsumenta na tego typu
reklamę, a zatem zwiększa się prawdopodobieństwo jej dostrzeżenia i
zapamiętania.

W odróżnieniu od wiadomości SMS typu WAP PUSH wysyłanej jako adres
internetowy, którego treść trzeba pobrać (nawiązując połączenie z
internetem), wiadomości MMS są przesyłane w postaci kompletnej
prezentacji multimedialnej, przez co można je tworzyć i przesyłać
znacznie prościej niż specjalne internetowe strony typu WAP. MMS jest
technologią skalowalną, co oznacza, że jest kompatybilny dla większości
rodzajów telefonów komórkowych.

Share With:

BozenaKowalczyk@dayrep.com