a
HomeBiznesWyposażenie salonów

Wyposażenie salonów

Wyposażenie salonów

WYPOSAŻENIE SALONÓW I ZAKŁADÓW


Dobre wyposażenie salonów, a także zakładów oraz firm, które chcą się wybić jest niezbędne do efektywnego sukcesu w branży. Ułatwiają one sprzedaż oraz są pomocą dla handlowców. Przykładem takiego wyposażenia może być stojak na ulotki reklamowe albo na dane techniczne (na przykład pojazdu – w tym wypadku chodzi głównie o autosalony). Jest on stworzony przede wszystkim do prezentacji folderów reklamowych firmy. Uzupełnieniem często są zawieszki cenowe, które się tam dodaje. Stojak na ulotki, na foldery, czy też reklamowy to produkty, dzięki którym firma z pewnością będzie bardziej widoczna i zachęcająca dla klienta. Bardzo często na rynku uzupełnieniem takich stojaków jest szeroka gama różnorakich produktów dotyczących prezentacji. Mogą to być na przykład ścianki reklamowe, stoiska degustacyjne, czy także stoiska promocyjne. Z pewnością każdy znajdzie dla swojej firmy coś specjalnego, ponieważ wybór naprawdę jest duży.

PRODUCENCI


Przykładem producentów systemów do komunikacji wizualnej na rynku europejskim jest z pewnością Jansen Display. Specjalizują się w wykonywaniu między innymi flipchartów, tablic suchościeralnych, potykaczy, gablot informacyjnych czy również tworzą niezwykły stojak na ulotki z plexi. Zatrudniają ponad stu pracowników aż w ośmiu krajach, a także posiadają sieć dystrybutorów na całym świecie. Cechuje ich to, że są producentem z wieloletnim doświadczeniem.

Oczywiście inne firmy nie chcą zostać w tyle i stale udoskonalają oraz dostosowują artykuły do najnowszych osiągnięć na rynku. Dzięki temu wszystkie ramy, gabloty, antyramy, tablice, flipcharty, potykacze czy stojaki reklamowe, w które można się zaopatrzyć, są bardzo praktyczne, ale jednocześnie estetycznie wykonane. W tradycyjnej ofercie artykułów reklamowych u takich firm można odnaleźć między innymi rozwiązania zarówno do użytku wewnętrznego jak i zewnętrznego.

Jeśli jest ktoś, kto szuka idealnego systemu, by zaprezentować plakat na ścianie, czy też witrynie, dobrze jest wybrać ramy aluminiowe, albo ewentualnie ramki na zdjęcia. Jednakże jeżeli potrzeba stojaka podłogowego, który ukazywałby ważne informacje na zewnątrz, można się zdecydować na tak zwane „potykacze reklamowe”.

Ludziom bardzo często przeszkadza brak ładu i porządku w folderach. Wówczas najlepszą metodą jest przeglądnąć odpowiednią kategorię, w której znajdzie się reklamowy stojak na ulotki i wybrać najlepszą opcję.

Ciekawym pomysłem są również doskonałe artykuły do podświetleń, czyli po prostu ramy podświetlane. Nadaje to wyjątkowego charakteru, klimatu, a do tego przykuwa wzrok.

Materiały do artykułu zostały zaczerpnięte ze strony Brooklyn – stojaki na ulotki

Share With:

BozenaKowalczyk@dayrep.com