a
HomeCiekaweMarketing bezpośredni na ulicy? Kolportaż ulotek w Warszawie

Marketing bezpośredni na ulicy? Kolportaż ulotek w Warszawie

Marketing bezpośredni na ulicy? Kolportaż ulotek w Warszawie

freiburg-76217_1280Warszawa to miasto, które jako jedyne w Polsce posiada najwięcej cech metropolii. To również prężnie rozwijające się i przyciągające zagranicznych inwestorów centrum biznesowe. Nic zatem dziwnego, iż rejon stolicy, oraz szerzej – województwa mazowieckiego – stanowi cel dla wielu pragnących się rozwijać rodzimych przedsiębiorców. Małe firmy muszą jednak liczyć się z tym, iż na rynku – tak towarów jak i usług – panuje ogromna konkurencja. Inaczej niż kiedyś, to o klienta trzeba walczyć, przekonać go do swojej propozycji. Bez narzędzi marketingowych byłoby to niewykonalne. Jednak reklamowe spoty w telewizji czy radiu są niezwykle kosztowne, a profil w serwisie społecznościowym czy własna strona w Internecie – nie zawsze trafiają do szerokiego grona odbiorców. Dlatego ciągle wykorzystywanym i praktycznym rozwiązaniem pozostaje marketing bezpośredni, a konkretnie dystrybucja materiałów reklamowych w formie papierowej. Ulotki mogą być roznoszone do rąk własnych potencjalnych klientów, bądź też umieszczane w skrzynkach na listy, czy w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach (które administracje wielu budynków w Warszawie uznały za konieczne – tak wiele doręczano materiałów reklamowych).

Nie zmienia to jednak faktu, że dobrze zaprojektowane ulotki nadal są w stanie zaintrygować klientów nową usługą (szczególnie gastronomiczną, edukacyjną czy kredytową), a nawet nowym produktem dopiero wkraczającym na rynek. Druki mogą być bezadresowe i adresowe, skierowane do klientów biznesowych bądź indywidualnych, mogą też posiadać różnorodną formę. W zależności od potrzeb klienta profesjonalny dystrybutor może pomóc w określeniu tego, jaki rodzaj prospektu reklamowego będzie najodpowiedniejszy.

Usługa zaplanowana od A do Z.

Oczywiście profesjonalny kolportaż wymaga przygotowań – opracowania odpowiedniego systemu dystrybucji. Materiały reklamowe faktycznie będą spełniały swoje zadanie jedynie wtedy, gdy będą dostarczane do osób potencjalnie zainteresowanych usługą czy produktem. Stąd – bardzo istotne jest przeprowadzenie segmentacji rynku, szczególnie w tak dużym mieście, jak Warszawa. Nagromadzenie rozmaitych ofert czyni rynek w stolicy trudnym – nie brakuje tutaj konkurencji. Prawidłowo przeprowadzona kampania marketingowa, skupiająca się na tak bezpośrednich formach jak właśnie kolportaż ulotek i prospektów – może zadecydować o sukcesie konkretnej firmy (zwłaszcza dopiero rozpoczynającej działalność).

Zatrudnienie przedsiębiorstwa specjalizującego się w szeroko pojętym kolportażu gwarantuje także dostęp do najlepszych drukarni – każda usługa jest wykonywana w sposób kompleksowy i dopasowany do potrzeb klienta. Może obejmować zarówno dystrybucje, jak i wcześniejsze czynności – projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych. Komunikowanie się na każdym etapie realizowania zlecenia sprawia natomiast, że wszelkie zmiany mogą być wprowadzane od razu, bez większych problemów. Sam przebieg dystrybucji jest natomiast poddany ścisłej kontroli – systemy GPS namierzają transportujące materiały pojazdy, a po wykonaniu usługi klient otrzymuje raport z jej realizacji. Co istotne – wszystkie usługi realizowane przez jeden podmiot to nie tylko niezwykle praktyczne, ale i korzystne cenowo rozwiązanie. W CTRL System do każdego zlecenia podchodzi się w sposób profesjonalny i rzetelny, mając jednak świadomość, że współczesny przedsiębiorca nierzadko nie może sobie pozwolić na wydawanie astronomicznych kwot na działania marketingowe.

Źródło: http://www.ctrlsystem.pl/pl/landingi/kolportaz-ulotek

Share With:

BozenaKowalczyk@dayrep.com

https://huddled.com.pl/hoker-industrialny-z-oparciem-komfort-i-styl-w-jednym/ ai-19.org avat-bahar.com